Zde najdete užitečné informace a rady, které se mohou hodit při objednávce
vývoje webových stránek!
Takže, stojíte před otázkou, zda si máte vytvořit webové stránky a nakolik se to vyplatí. Volba není snadná, pojďme se společně podívat na všechny klady a zápory a ještě jednou se zamyslíme CO, jak a proč.
Finanční krize a stagnace jsou velkou výzvou pro podnikání, ale navzdory nestabilní ekonomice dynamicky roste a vyvíjí se nový trh - virtuální. Tento trh přináší nové zákazníky, nové partnery, přispívá ke snížení nákladů a růstu zisku a pomáhá dosáhnout na nové, dříve nedostupné trhy s minimálními investicemi a riziky. Hlavními nástroji na virtuálním trhu jsou webové stránky.
Podle statistik “množství lidí, kteří používají internet, neustále roste“. Proto se každým dnem zvyšují poptávky po určitých výrobcích a službách, které se mohou zakoupit nebo objednat prostřednictvím internetu. V dnešní době se prostřednictvím internetu prodává prakticky cokoli, počínaje malými domácími spotřebiči až po hvězdy a pozemky na Měsíci.
Webová stránka nemá pouze informační a reprezentační funkci, je to také efektivní nástroj pro úspěšné podnikání na internetu. Na stránkách se uvádějí základní informace, které jsou zajímavé jak pro zákazníky, tak i pro potenciální partnery. Odborně připravená a správně prezentovaná informace, může snížit počet zbytečných volání s často kladenými dotazy. Na nejčastější dotazy uživatelů odpoví sám web. Kromě toho stránky mohou nahradit manažera lidských zdrojů tím, že se přímo tady uveřejní informace o aktuální nabídce volných pracovních míst. Nemá cenu hovořit o výhodách stránek jako prodavače, který pro vás bude pracovat 24 hodin denně 7 dní v týdnu za minimální poplatek. Se správným přístupem se může vyřešit spousta věcí bez jakýchkoliv dodatečných finančních prostředků.
Firmám, které si dosud nepořídily vlastní webové stránky nebo stále podceňují jejich význam, hrozí nebezpečí, že zůstanou v pozadí moderního stylu podnikání, kde se klade hlavní důraz na síť Internet jako na zdroj získávání nových zákazníků a tedy i zvyšovaní zisku.
S dobře vypracovanou podnikovou logistikou dodání zboží, umožňuje internet vstup na nové trhy. Prostřednictvím internetu máte možnost získat přístup k marketingovým výzkumům trhu, vašich nových a stávajících zákazníků a díky tomu zvolit správnou politiku propagace a rozvoje. Webová stránka je zaměřena na určitý cíl a má se objevit tam, kde se hledá a očekává.
Webové stránky jsou jedinečnou příležitostí k rozvoji světového trhu, získávání partnerů, investorů a zákazníků.
Dejme tomu, že jste si rozhodli vytvořit web. Přemýšlejte a řekněte si, co vlastně očekáváte od webových stránek pro rozvoj společnosti, jaké cíle před ním stanovíte.
Je samozřejmé, že byste měli přemýšlet o zisku, ale pro začátek je to příliš obecný cíl. Stránky by měly mít určitý úkol a místo v oblasti podnikání společnosti a plánu rozvoje.
Je důležité pochopit, proč potřebujete webové stránky a jaké úkoly tyto stránky pomohou vyřešit. A jak používat stránky k dosažení vašich cílů a jaký druh stránek zvolit – tohle už je práce pro odborníky.
MakeWare je to vždy zaručená kvalita, rychle provedená práce a rozumné ceny.